Letné aktivity

V tomto pracovnom liste je k dispozícii 16 obrázkov. Žiaci/Študenti si zopakujú slovnú zásobu, ktorá sa týka letných aktivít, príp. sa naučia nové slovné spojenia. Ich úlohou je v prvom rade opísať, aké aktivity vidia na obrázkoch, a potom diskutovať o tom, ktoré z týchto aktivít robia a nerobia v lete radi. Zakaždým však vyžadujte od učiacich sa, aby svoje tvrdenia odôvodnili. Rozvíjajú tak nielen svoj ústny jazykový prejav, ale naučia sa tak aj argumentovať, čo je tiež mimoriadne dôležité.
TIP: Túto aktivitu môžete v „polčase“ obmeniť, a to napr. takto: keď niekto zo skupiny povie, že v lete nerád pozerá televíziu, môžete sa ostatných opýtať, prečo je to asi tak. (Čo si myslíte, prečo XY nepozerá v lete rád/rada televíziu?) Čiže nechajte ostatných tvoriť hypotézy a potom dotyčnú osobu zhodnotiť, či sú tieto hypotézy pravdivé alebo nepravdivé. Vnesiete tak do hodiny v rámci tejto aktivity nový vietor a dynamiku.

[foogallery id=“8275″]

Prihlásenie

Profil